Vulkan utbrott va? Snälla inte nu..

Så innan jag gick och la mig så kollade jag in på twitter och ser där en av mina twitter-vänner nämna att det har varit ett litet vulkanutbrott på island, och min första tanke är bara "NEJNEJNEJNEJ - Inte nu!!". Här är vad aftonbladet raporterade:
 
[pga. att videoklippet började spela igång, även att man inte klickade på det så har det tagits bort. För att se det, följ istället länken: klippet]
 
Det verkar inte som om de anser det vara någon större fara, men den här delen att "experter kan inte utesluta fler, större utbrott" tycker jag är väldigt jobbig...
 
Ja, kan inte göra annat än att hoppas på att det inte händer något,
 
/ Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0