D-4; Fyra dagar kvar

Ja, nu så är det snart slut på dagen och med idag så är det vara fyra dagar kvar tills jag åker! Hur sjukt är inte det?
 
Jag, mamma och Tina åkte in till stan för att bowla vid 2 (vilket var jätte kul btw) och gick sedan runt och kolla lite på matfestivalen som är på stan nu. Vi skulle även gå till forex för att jag skulle hämta ut pengar som jag hade beställt men de hade de tydligen sålt till någon annan. Det menade på att jag kom "försent" men seriöst - om det finns en tidsgräns på hur länge de kan hålla pengarna i ens namn så kan de väl i alla fall tala om det när man beställer?! Och hur som så skulle jag som tidigast ha kunna hämta de i tisdags eftermiddag, 2 dagar sedan alltså... jag blir bara så irriterad. Men han i kassan ringde i alla fall till forex på flygplatsen och sa åt dem att lägga undan pengar till mig som jag kan hämta ut när jag vänta på flyget på måndag, så det löste sig ju men jag blir som sagt bara så irriterad.
 
Men efter detta så åkte vi hem och det lagades pannkakor så det räckte och blev över, och därefter har jag fortsatt att packa ihop sakerna i mitt rum, idag var det böckerna som skulle ner och de tog 3 hela flytt kartonger. Det var klart mer än vad jag tänkte mig att det skulle bli, men jag fick ju rätt så många så förhoppningsvis räcker de jag har till allt annat. Nästa steg är väl att ta tag i att packa ner alla mina skivor.
 
Nu ska jag återgå till tumblr för att sen försöka lägga mig skapligt, har lite saker att stå i då.
 
Ha det bra!
 
/ Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0