D-2; två dagar kvar... eller typ.

Jag vet att klockan är över 12, och alltså är D-2 över MEEEEN jag behöver hålla mig till formatet här va :P
 
Inte alls lång tid kvar nu.. mindre än 48h tills planet går.. ojojoj. Idag har jag inte gjort så mycket mer än att packa ihop mitt rum och ätit. Jag, pappa och hans kompis åkte iv'g och åt på Nangs Kitchen och GUD VAD GOTT DET VAR! Jag åt det jag brukar äta där, kyckling med grönsaker och cashewnötter (och ris då såklart). Kom just på att om jag ska börja med det här bloggandet på riktigt så måste jag bli bättre på att komma ihåg att ta bilder, hehe.
 
Men annars om packandet så nog det mesta nere nu, det är lite små saker kvar, mina kläder som inte ska med och lite större saker som jag inte har kunnat packa ner än eftersom det inte är färdig använt. Det jobbigaste är att helt plötsligt hitta något som man vet borde vara i en låda som man redan har packat klart och klistrat igen. Dessutom börjar jag få ont om smålådor som jag kan packa småsaker i för att sedan lägga ner i själva flyttlådan. En bra sak som hände idag var att jag äntligen kom på ett bra användningsområde för alla mina palestina sjalar (jag har hur många som helst i olika färger) - de är ju sjukt bra att linda in ömtåliga saker med, samt lägga i lådor för att fylla ut så att sakerna inte ligger och skramlar runt.
 
Förutom att fortsätta packa ner det som är kvar, så är det nog bara själva väskan som ska packas, lite dokument som ska scannas och boardinpasset som ska skrivas ut - sen borde allt vara färdigt inför måndag :D
 
Men nu ska jag nog på och tvätta fötterna (golvet blev lite smutsigt när allt damm som har legat på¨saker ramla ner på det :P) och lägga på en ansiktsmask - har två som jag fått av Tina någongång och tänkte använda upp dem innan måndag så det får bli idag och imorgon gäller :)
 
/ Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0