Hejsan svejsan XD ~Ny header~

Hejsan XD

Det är sent (snart 20 över 3 på natten XD) men idag har jag varit lite extra... fixig när det kommer till att använda bildprogram för att göra collage o sånt XD Det började med att jag såg en tävlig där man skulle göra en header för en hemsida för att vinna en skiva (jag tror inte jag kommer vinna men det var kul att utmana sig själv till att försöka göra en header till ngn annan iaf :P) o sen, för ett tag sen fick jag list att göra en ny till bloggen oxå :P

Jag vet inte om jag är mer nöjd med den här än vad jag är med den jag har haft det senaste... året :O wow, tiden flyger verkligen, det känns som igår som jag bad min syster att fixa den till mig :O. Men jag tänkte att jag iaf kunde prova på att ha en ny ett tag så får vi se om jag byter snart igen (antingen tillbaka till den gamla eller till en helt ny om jag gör en annan som jag är mer nöjd med :P)

Men ja.. här är min nya :


^^

Jaja, nu ska jag sova :P God natt~ ^^

/Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0