Två nya album! :D

Hejsan hejsan ^^
Dagens inlägg kommer handla om något jag har väntat på rätt länge och ämtligen har fått - nämligen mitt nya paket från Yesasia.com! :D

Jag köpte dem den 13 Mars och de kom idag så man kan ju lätt säga att de tog sin tid på sig, jag hade t.o.m. blivit riktigt orolig och började fundera på om jag borde anmäla till Yesasia att de hade tappats bort (för det ska ta, enligt deras hemsida, 6 till 12 arbetsdagar för det att komma men för mig tog det 15 arbetsdagar) men som tur är kom de idag ^^

Skivorna jag beställde var "Dong Bang Shin Ki - Keep Your Head Down (Special Version) (First Press Limited Edition)" och "JYJ - In Heaven (Black)". Jag är såå nöjd! Det var absolut värt pengarna, när jag köptedet kostade de tillsammans $42,98 fast jag hade en liten kupong grej så jag betalade $39,98 vilket är omkring 250 kronor.Särskilt med tanke på att det fanns ordentliga fotoböcker i både ^^

Dong Bang Shin Ki - Keep Your Head Down (Special Version) (First Press Limited Edition)


När jag skulle beställa visste jag inte vilket version jag skulle köpa av den här skivan men jag kom slutligen fram till att jag lika gärna kunde köpa den skitstora fotobok version eftersom den bara var typ $3 dyrare och jag ångrar mig verkligen inte! Det är en stor fotobok med stora och bra bilder på dem både (Dock tycker jag att bilderna med dem båda är finast) men sminkningen eller konceptet eller vad jag nu ska kalla det var inte så lyckat överrallt, jag menar jag älskar Changmin hur han är ser ut men jag skulle föredra om han inte sminkades till en minartist XD Och det är verkligen en 100 sidor tjock fotobok med en massa bilder ^^

Han jag nämnt att den är stor? xD


(Bara för att visa en jämförelse med ett vanligt CD-fodral)

Oturligt nog har mitt exemplar en defekt på framsidan vilket gör mig lite ledsen, det ser ut som att något har ledat och skavt emot framsidan :(

Iaf, jag ville ha Changmin's fotokort men jag fick U-know's vilket faktiskt är det OK också ^^

JYJ - In Heaven (Black)



Den här skivan är inte lika stor som "keep Your Head Down" men den är verkligen inte liten den helloer XD Mitt största problem med skivanär att jag inte kan få ut själva skivan, haha, den får sitta kvar så länge för jag vill inte riskera att förstöra den genom att dra i skivan XD Men det här albumet har iaf en lös fotobok med en massa fina foton på alla tre av killarna och, en sak som förvåmade mig är att på vissa sidor finns det sådana där QRR rutor som man ska kunna scanna in och jag provade men jag kom bar till en slags notice sidan och förstår inte riktigt vad jag ska göra med dem XD

Ja, det var väl vad jag ville berätta ^^ Jag skrivor troligtvis ett nytt inlägg när jag får min nästa betsällning om några veckor :)

/Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0