Min dröm (ft. Kyuhyun)...

Hejhej ;)

Wow... två inlähh på en dag? Är jag sjuk? Nea.. det är nog inte det.. men vad är det då? Jo, jag vill ju berätta lite saker :)

Jag tänkte börja med att berätta om att jag i förrgår hade min första K-pop dröm, av vad jag vet, men synd bara att det inte var en glad eller härlig dröm alls utan att jag vaknade med tårar i ögona xD
Det som jag drömde var först att jag var i stan och en person, som var absolut okänd för mig, blev skjuten. Jag kände mig chokad och allt det där men det gick över men sen, jag vet inte om det var en ny dröm eller om det bara var en slags fortsättning på drömmen men då är jag iaf i stan igen, samma ställe, men den här gången är det ingen okänd person som blir skjuten utan Kyuhyun från Super Junior!! Jag bara kände hur jag blev helt förkrossad och sen såg jag bilder i huvudet från hans begravning... människor som gröt och föll ihop av sorg.. ja, det var hemskt! Sen kommer jag ihåg att jag skällde ut de som beskyddade den som hade skjutit honom :S.. alltså seriöst skälla ut.. Ropa och skrika och gråta.. hemskt...

... Då vaknade jag.. tur som det var för det känndes som om jag skulle dö..

Så.. kul första K-pop dröm va? xD När jag vaknader var klockan halv fem på natten så jag bestämde mig bara för att försöka somna om och det gjorde jag rätt snabbt men när jag vaknade vid sex tiden började jag undra om det här var nått slags dåligt tecken så det jag gjorde var att gå in på www.allkpop.com för att se till så att verkligen inget illa hade hänt.. och självklart hade det inte det xD Jag undrar om det här hade något att gör med att han har varit med i ännu en bilolycka, dock inte lika allvarlig som den förra när han nästan dog.. hmm..

Och sen.. varför Kyuhyun? Jag gillar honom inte ens sådär jätte mycket i Super Junior.. eller förresten det kanske jag gör men inte lika mycket som Leeteuk, Heechul eller Eunhyuk.. hmm..

-*~*-

Okej.. det var allt om min dröm xD Jag vill dessutom tala om att jag har lyckats läsa ut en bok som jag har hållt på att läsa i kanske 2,3 veckor nu xD Boken är ju "The Host" så det är kanske den.. 4:e gången jag läser den?
- Men ändå är den lika bra!! Jag älskar verkligen den boken men det är rätt skönt att ha läst ut den så att jag kan koncetrera mig på att läsa Ryssboken som jag har fått i Svenskan.. det är iaf vad alla kallar den och jag orkara inte kolla upp titeln.. "En Dag i Ivan..........jbzdkjbkz--" någonting xD

Och btw, imorgon ska jag nog iväg till smultronstället :D Första glassen därifrån i år, mums! :D

Jag hade lite andra saker jag ville ta upp men jag antar att jag kan spara det till ett annat inlägg, det här blir långt nog som det är xD

/Kram Fia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0