Melodifestivelen flail och lite DBSK :)

Hejhej :P

Först, innan jag bjuder på lite melodifestiveln flail och en bra låt tänker jag klaga (bara lite) xD Du behöver inte läsa det första, jag skriver.. du kan alltså skippa det kursiverade jag skrivit XD

Youtube... jag hatar youtube! Jag tycker det är helt otrolugt onödigt att jag ska behöva koppla ihop mitt youtube konto med ett google konto! Jag vill inte ens ha ett google konto!!!! Jag menar, det hjälper ju knappast säkerheten något ifall man nu har två konton med samma lösen ord, eller? Plus, att för att man ska kunna skaffa google-konto-grejen så måste man ge ut sitt mobil nummer så att man kan "konfirmera" sitt konto... Jag menar bara "VARFÖR??". Jag har inte sett någon kommentar som säger att de gillar förändringen!!

Det enda jag vill ha är ju möjligheten att kunna "favorisera" de videona som jag tycker är bra så att jag kan hitta tillbaka till dem senare... men nu verkar det som att fler och fler av mina favorit videos blir borttagna p.g.a. rättigheten till innehållet eller vad man ska säga... buuu!!!! Snart kommer "mina" videos inte ens finnas kavr! Då måste jag väl börja använda mig av någon annan video tjänst istället.. även om jag inte har något emot typ dailymotion eller så, så föredrar jag ju youtube av en anledning och det är att det är där de flesta videona redan finns! -_-


okej.. jag klagade inte bara lite men ja.. nu gpr vi över till lite roligare saker :)

Först tänkte jag berätta att jag faktiskt blev riktigt glas över att Erik Saade vann melodifestivelen ikväll :) Personligen så hejade jag på både Danny och Erik Saade (något mer på Danny faktiskt.. jag röstade på honom 2 gånger men Erik Saade röstade jag bara en gång på xD) så jag blev riktigt glad när jag fick veta att någon jag faktiskt hejade på vann för en gångs skull xD

Men ja-- stackars Danny~ han förtjänade faktiskt oxå att vinna :-/ men jaja, jag tror ettan faktiskt har en chans att gå till eurovision i år i alla fall :P Och Danny, lycka till nästa år!! xD (d.v.s. ställ upp igen xD)


Nu till låten jag lovade i början. Idag blir det faktiskt en låt av gruppen DBSK (TVXQ, Tohoshinki, Dong Bang Shin Ki.. de har så många namn xD Men jag väljer iaf att använda mig av DBSK). Låten heter "Survivor" och är en av deras låtar som jag faktiskt tycker rätt mycket om även om jag inte har lysnat så jätte mycket på den.. av någon anledning har DBSK den typen av låtar som jag behöver höra några gånger innan jag riktigt börjar gilla den :P




(Ett plus med videon är ju att killarna ser riktigt heta ut xD specielt Jaejoong men han är ju min bias när det kommer till DBSK.. xD)


Nu ska jag jobba lite med ett idrotts arbete som ska vara klart nästa vecka xD Ha det bra och sov gott :)


Kram Fia


Kommentarer
Postat av: Tina

bara en gång? Pffth!

2011-03-13 @ 18:49:19
URL: http://fabriksmoln.blogspot.com
Postat av: Fia

Svar:



Ja, jag röstade bara EN gång på Erik men två gånger på Danny :P



/Kram Fia

2011-03-15 @ 15:00:01
URL: http://fiaworl.blogg.se/
Postat av: Tina

menade sarkastiskt. Så.. aa, förklarde ju vid matbordet :D

2011-03-16 @ 21:41:10
URL: http://fabriksmoln.blogspot.com
Postat av: Williammette

thank-you for the good and valuable information on your site

2011-10-10 @ 12:29:53
URL: http://williammette.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0