Min dag.. musik.. massa musik.. :)

Men tjenare tjenare, hur är det? :P

Jag har just tittat på ett avsnitt av bones och ska nog snart gå och lägga mig.. funderar på om jag ska stanna uppe och titta in på FFA på omonatheydidnt på livejournal men jag brukar vanligtvis inte vara så särskilt social även om jag är där i tid, så jag kan nästan lika gärna titta in i morgon sno gifar i efterhand xD

Idag var dagen faktiskt rätt ok, förutom att mitt musik prov kanske inte gick sådär jättebra men vi får väl se, jag tror iaf att jag klarar VG :P Dagen gick jätte fort hursom.. musiken var inte alls lång kändes det som, på samhällskunskapen så gjorde vi klart vår proposition och skickade in den och pga. valborgsfirandet på skolan så fick vi sluta lektionen typ 45 minuter tidigare än vanligt för att gå ut och lyssna på när skolkören sjöng tre låtar (jag missade den första och var inte sådär jätte uppmärksam på de andra för att jag små prata lite samtidigt som jag stod och njöt av solen xD) sen var det bara lite fysik kvar och att fixa med en matte grej, sen gick jag lite på stan och åkte efter det hem :)

Så.. nu har jag pratat av mig om min dag och nu blir det lite musik snack. B1A4 släppte för några dagar sitt första mini album och jag måste bara säga att det är sååå bra :D Haha, jag har lyssnat igenom det flera gånger ( 10 minst xD) och jag har fortfarande ingen låt som jag inte gillar eller tycker är sådär... om ni fattar vad jag menar xD

B1A4 - OK




Är de inte gulliga? :P Och låten är skit bra jue :D xD

Sen har jag lyssnat lite på After School's nya album Virgin.. angående namnet.. hmm.. reaktionen för mig blev; "Ok.. if that's what you want to call it then call it that.." haha xD Men jag har inte lyssnat igenom hela albumet än och jag kommer inte tiktigt ihåg hur någon av låtarna går så jag kan inte riktigt ge någon riktig åsikt på hur albumet är än.. får se vad jag tycker efter att ha lyssnat lite mer på det.

Förresten så tycker jag att det är konstigt att jag faktiskt gillar After School.. för jag brukar inte gilla tjej grupper.. och framför allt eftersom jag inte tyckte om UEE särskilt mycket efter det att hon spelade en jobbig karaktär i dramat "You're beautiful"... menmen xD

Utöver det så har jag lyssnat en del på Big Bang's nya album, Special Edition. Jag gillar det. Haha, så mycket hade jag att säga om det.. men ärligt talat så stör jag mig på hur G-Dragon uttalar ordet stupid i låten "stupid liar" (-_-')... det låter inte rätt.. men, om man på något sätt kan få orden whisper och lucifer att rimma i SHINee's låt Lucifer så är väl väldigt mycket möjligt när det kommer till engelska i Korea xD

Ifall ni vill veta så lyssnar jag just nu på låten 西風的話 av Super Junior M.. haha xD Den är riktigt bra, även om jag inte brukar gilla låtar som sjungs på kinesiska för att jag tycker det låter lite små skumt.. men på nått sätt har jag vant mig när det kommer till Super Junior M :P

Nu blev det ett väldigt långt inlägg men jag antar att det är dags för mig att sluta skriva :P Ha det bra ni helgen och även om det är  valborg... ta det lungt xD

/Kram Fia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0