En kul grej :P

Hej, jag hittade just en lite små rolig sak som jag tänkte prova:


The 2nd to last GIF in your folder is who you will marry. The GIF that is your age # will be your reaction to his/her proposal. And your 25th GIF is how you greet him/her the morning after you’ve married.


Den jag kommer gifta mig med:



Min reaktion på hans frieri:



Hur jag hälsar på honom morgonen efter vi har gift oss:



Haha, lite kul att jag fick två Yesung gifar.. jag är ju egentligen inte sådär jaääte förälskad i just honom (Leeteuk har mitt ♥ i Super Junior :P) och jag antar att det syns på min reaktion till frieriet xD

Hoppas att ni har det bra, jag har iaf påsklov nu och njuter :P

Kram Fia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0