Skolan - nu är det bestämt för min del (^_^)

Hallå ^^

Idag har varit ännu en dag i skolan och jag har äntligen tagit det stora beslutet, jag har bestämt mig för att byta skola... jag är fortfarande lite tveksam över om jag har gjort rätt val eller inte men ärligt talat så tror jag inte att min situation i klassen kommer bli särsklit mycket bättre och jag tror ärlig talat att jag kan stå ut med att ha idrott en gång i veckan i 2 år.. jag har ju redan haft det i 9 år så varför inte 2 till? Och angående språket.. jag har ändrat inställning där :D

jag har tänkt, antingen kan jag nu läsa spanska, något helt nytt som jag egentligen inte är så jätte tänd på att läsa eller så kan jag läsa franska, ett annat ämne som jag inte är så jätte tänd på att läsa MEN jag kan få extra poäng eller vad det heter om jag läser det och då kan jag väl lika gärna göra det... :P

På tal om andra saker.. jag måste skaffa nya hörlurar till min Ipod xD haha, mina har något konstigt glapp så man måste hålla sladdenböjd intill ingången för annars så hörs inte själva sången i låten xD

Just nu känner jag att jag vill ha ett par rosa in-ear hörlurar xD

Men, vi får se vad jag hittar... xD

Nu är jag trött..  Ha det underbart imorgon ^^

Kram Fia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0