Arashi - Their new CD is ♥love♥

Okej.. jag har dator problem och därför kan jag inte lägga upp nya bilder, därför får jag återanvända en gammla istället xD

 

Så.. varför Arashi?

Jo, därför att deras nya skiva är skit bra!!! Haha, jag har just satt in den andra skivan i cd spelaren och jag måste säga att jag har tyckt om varenda spår jag har hört ^^

De låtar som har givit störst intryck än så länge är den andra låten och Aiba's solo, Magical song ^^ iofs så gjorde Matsujun's solo ett intryck också men det var mest ett; Ah... jag hade väntat mig något sånt här xD

Jag skriver mer om skivan när jag har hört några fler låtar och har spelat den några gånger till :P

 

btw.. jag vaknade runt klockan 6 imorse för första gången! :O sen somnade jag om och vaknade vid halv 9 istället :P (Vad har hänt med mig?! Varför sover jag inte till 4:a tiden längre? xD)

Jaja.. nu ska jag dra.. hoppas att du får en bra dag =)

 

Kram Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0