VET NI VAD JAG HITTADE?!

Hej ^^

Jag kom nyss på att jag hade glömt bort att berätta att jag köpte en ny skiva i helgen.. och JA,, från en riktig skivaffär den här gången och inte från YESASIA... men.. haha, den är ändå på japanska xD

Jupp.. jag är helt seriös! :o
Jag var på stan i helgen med en kompis och som alltid gav vi oss iväg mot skivlagret.. det är typ den ända ordentliga skivaffären här i Linköping.. förutom Crazy Records men den säljer mest begagnade skivor och lite mer... old-school musik xD. Vi gick runt och kollade runt lite men jag hittade inget särsklit.. inte för att jag tänkt köpa någonting men det är ändå kul att kolla runt :P

Plus att jag gick runt och var lite små sur över att den ända japanska musiken som de har är tre skivor av An Café och det är typ den ända japanska gruppen som jag inte gillar att lyssna på xD (Och melt banan.. DET ÄR KNAPPAST MUSIK DET DE SPELAR XD, haha, men ärligt talat.. jag fick ont i huvudet när jag lyssnade på dem xD). Men sen hursom så kollade jag lite och av någon anledning hamnade jag bland artisterna som börjar på S och helt plötslig blev jag bara: =O

Okej.. detta var vad jag hittade:




Okej.. vi tar min reaktion igen:

=O

Haha.. okej.. då fortsätter babblet :P Jupp.. SCANDAL's BEST SCANDAL skiva var vad jag fann och jag blev helt.. lycklig xD Även om jag inte har lyssnat på dem ordentlig (och de är ju knappast som Arashi eller någon annan Johnny's grupp för mig.. eller inte ens som AAA eller mina nya koreanska älsklingar SHINee och Super Junior) så tvekade jag inte utan jag köpte den direkt xD

Jag menar.. om jag inte köper skivorna (japanska skivor är det jag menar) så slutar de köpa in dem och då kan jag definitivt inte få tag på dem xD Och om jag fortsätter köpa japanska skivor så kanske de inser att det finns ett sug efter dem och så kan det hända att de köper in fler!! :O

(Bara så ni vet så är den här teorin jag har farlig xD... man kan använda den som en ursäkt att köpa i princip vad som hellst xD "Om jag inte köper den här tidningen så kommer de sluta köpa in den för att de tror att ingen vill ha dem men om jag köper den så forsätter de köpa den, den blir billagare och de inser att det finns ett sug efter den och då kanske de köper in fler liknande tidningar som även de passar min smak...." - ja... fatta hur trött jag kommer vara på mig själv om 10 år.. -_- xD)

Och nu var jag inne på Skivlagrets hemsida och söker liter efter vad de har för musik och jag såg att de har en Gackt skiva!!! Inte i affären men som man kan beställa :P

Jag tror jag ska beställa hem den.. och Frank Ådahl's skiva men det är ju en lite anorlunda stil xD
Haha, från Gackt (J-Rock) till Frank Ådahl (Kristen pop) xD


Men usch vad den här inlägget blev långt xD Men jaja.. ha det bra ^^

♥Kram Fia♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0