Matte stress... -_-

Hallå..

Jag tänkte skriva ett jätte snabbt inlägg här för egentligen har  jag ingen tid att lägga vid datorn xD Klockan är över halv tolv men jag har ännu inte repiterat allt som jag måste inför matte provet som jag har imorgon plus att jag tänkte sova rätt tidigt idag så att jag är utvilad till provet men det kommer inte hända.. :-/

Bara så ni vet så har jag inte hunnit sitta vid datorn alls idag bara för att jag sov så jävla länge och sen satt jag vid TV'n en stund (vilket jag ångrar nu.. -_-) oxh sen har det vait matte som gällde sen klockan 6...

Hursom, nu måste jag bege mig tillbaka till köket.. måste iaf titta igenom det, även om jag inte kommer ha tid att gå igenom det på riktigt -_-

Hoppas att ni har haft en bra dag och att ni får en bra måndag imorgon (sista måndagen innan höst lovet ^_^) =)

Kram Fia ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så bra att tvn finns. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Då menar jag inte designen som jag nyss har ändrat efter en omröstning på hur den skulle se ut, utan innehållet. Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-26 @ 20:34:05
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0