Buffy & junior xD

Hejsan!!

Jag tänkte att jag skulle inleda detta inlägg med att säga att jag just i denna stund sitter och håller ett litet "Buffy the vampire slayer" maraton... alldeles själv xD Haha, och det är såå bra :D Jag känner just nu hur mycket jag har saknat Buffy... haha xD Även om det egentligen inte var särkilt länge sedan jag såg det.. men förresten.. det måste ha varit innan sommarlovet tog slut.. oj, det var visst länge sedan :O

Haha, men hursom.... Jag tänkte berätta en liten sak =)
Jag har sedan igår lyssnat väldigt mycket på Super Juniors nya skiva "Bonamana"... Jag gillar den =) Jag kan inte urskilja låtarna från varandra än... bara de två första men det är för att de även finns som musik videos ^^

MEN.. det finns två som jag verkligen tycker om när de väl kommer på men jag vet inte vad de heter än... jag får nog in namnen på låtarna snart =)

Nu bjuder jag på ett kul klipp som avslut på inlägget ^^



Nu säger jag tck och hej för mig,
Ha en bra dag i morgon =)

Kram Fia♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0