Jag.. jag.. jag.. K-pop.. jag.. jag.. osv

Hallå :)

Först kommer en läges rapport om mig själv: Jag mår inge bra!! Jag vaknade mitt i natten för att jag hade så jävla ont i munnen och anlednigen till att jag får ont är att jag inte kan svälja.. hur ska jag då kunna äta idag då?! Och sen tror jag att kag har feber också för jag var så varm igår.. men förhoppningsvis så har det redan gått över eller så går det över snart xD  Och huvudvärken jag har hjälper ju inte till...

Så.. just nu går jag på alvedon xD

Och sen hände en sak som jag inte riktigt gillar.. eftersom att jag har så ont munnen och inte kan svälja så tyckte jag att det skulle vara lite dumt att gå iväg till tandläkaren idag.. och det här är andra gången som jag måste skjuta upp tiden!! Nästa gång kommer det troligtvis inte vara så bra timat som idag, alltså att jag hade tid när det var ledigt så jag slapp missa skola p.g.a. det xD


Nu hoppar vi över till annat :D

Okej.. jag medger.. jag har blivit beroende av K-pop också :''( xD

haha, som att inte tillräckligt mycket tid gick åt Arashi och de andra J-pop grupperna som jag stöttar xD Men, förhoppningsvis så kan jag omdirigera lite när det kommer till tiden att lägga ner vid datorn p.g.a. mina idoler för jag har själv insett att det kanske är bra om jag slutar att bara koncentrera mig på det vid datorn xD

Men, först bjuder jag på en fin bild: Gissa gruppen =)



Har ni bestämt er för vad det är för grupp? Om ni kom fram till SHINee så har ni rätt :D (Tjejen i mitten är inte del av gruppen bara så ni vet.. hon bara råkar vara med där.. jag själv väljer att ignorera henne och titta på de andra personerna istället xD)


Men nu har jag skrivt fördigt för stunden :P Hoppas att ni har en bra dag och att ni mår bättre än jag xD

Kram Fia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0