I <3 Naka Riisa, Arashi och KAT-TUN

Yay! för Naka Riisa xD Haha, jag har just tittat lite på ett avsnittet där Naka Rissa är gäst på Himitsu no Arashi-chan, och jag måste bara säga att jag sååå gillar den här tjejen xD


Naka Riisa

Haha, för det första så tänkte jag faktist 'Oh, vad hon är lik Nino' när jag såg första avsnittet av Yankee-kun to Megane-chan, och det visar sig att hon själv är medveten om det xD Så.. för att jag tyckte hon var lite cool bestämde jag mig för att titta in hennes musik video, och jag måste bara säga att den är så bra xD I början så gillade jag inte låten eller videon så värst mycket men nu tycker jag helt enkelt att den är skit bra xD

Haha, titta och döm själv:




Och sen.. igår fick jag äntligen iväg min beställning till Yesasia på Arashis 'Monster' singel, V6s 'Ready?' album och Arashis '5x10' album... så nu är jag en riktigt glad tjej xD Men.. jag var riktigt nära på att be mamma att betala för KAT-TUNs nya album NO MORE PAIN när jag väl var där och titta runt för jag hörde låten NO MORE PAIN igår och den är sååååå bra xD
Men jag höll mig faktiskt och bad inte om att få den.. jag tänker be om att få den och lite annat i julklapp och födelsedagspresent sen när det är dags och då har det troligtvis kommit ut utgåvor från i alla fall antingen Korea, Taiwan eller Hong Kong som är lite billigare än den Japanska versionen som kostar 264 kronor... och då är det den vaniga versionen jag pratar om och inte LE...

Att jag sen även vill ha Arashis nya skiva är ingenting jag döljer.. men jag känner inget större behov av att ha LE versionen av den heller.. den ända skillnaden mellan de två versionerna är att LE har nått extra häfte eller nått och det är ju egentligen låtarna som jag vill ha mest ^^ ( jag bara längtar tills jag får höra Ohno's solo... *tittar drömigt ut i luften*)

Det är dyrt att vara en fan-girl xD

Hoppas att ni har det bra, och får det bra imorgon ^^

Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0