SS501 - Destination ( och lite om mig xD )

För ett tag sen så lyssnade jag på SS501s nya mini album, Destination och jag måste bara säga att den är så bra =D Jag gillade alla låtarna ovh det var ingen som jag ville skippa egentligen, fast låten Love ya är så grymt bra att man egentligen bara vill lyssna på den hela tiden xD

Så, för att sammanfatta meningen med det här inlägget.. lyssna på Destination =D

(Jag sitter just nu och tittar på ett gammalt avsnitt av Utaban där Arashi var gästerna så jag är rätt så överraskad över att jag kan sitta här och skriva detta samtidigt som jag hänger med någolunda i vad som händer i videon.. xD)

Förrestan så har jag sommarlov nu =D Vilket får mig både att bli glad och ledsen.. nu kommer jag aldrig att kunna gå tillbaka till den gamla klassen igen och jag kommer så  klart sakna alla mina vänner i klassen, men jag tror nog faktist att kag överlever ^^ Nu behöver man bara vänta tills första juli för då kommer beskedet om vilken skola och villket program man kom in på... Jag tror att jag kommer in på mitt första handsval nu, vilket jag inte gjorde förra gången (och det var pga att jag inte blev utlottad, för jag hade de 250 poängen som behövdes men, ja, som sagt, blev jag inte lottad xD) för jag råkade av någon anledning höja mina betyg med 25 poäng den här terminen =P

För att ge detta ett bra slut, en fin lten gif:



Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0