Arashi (so much to buy.. so little money xD)

Hej, jag är glad =D

Haha, ja, när det kommer till min lilla.. arashi besatthet så är det här en av de bästa två dagarna sen jag kom in i den fan världen =)

Så, först får man reda på att de släpper en ny singel (To Be Free) och man blir glad men känner att de kanske borde ha försökt att släppa ett album istället, menmen.. allt som har med Arashi är bra xD Sen så får man reda på att de faktist ska släppa ett album också, den 4 augusti som heter Boku no Miteiru Fuukei som ska innehålla alla deras nyare singlar (de som inte kom på All The Best), tio låtar utöver det plus solon... Efter man har fått reda på detta så känner man bara: JA! Nu kommer jag vara glad i en månad bara pga att jag vet att de kommer släppa nya grejer, men sen får man veta att de ska göra en konsert turné, vilket betyder att de troligtvis kommer släppa en konsert DVD någon gång när konserten är slut (jag tro det skulle hålla på under hösten). Nu känner man sig så fullproppad på bra arashi nyheter att man nästan svävar, men nej då, Ohno ska också släppa en solo singel!! Den som innehålla den där kai-kai-kai låten ifrån Kibutsu-kun och ska tydligen släppas samma dag som To Be Free. Anledningen till att de ska släppa både Ohno's solo och Arashi's singel på samma dag kan jag inte riktigt fatta... för Johnny's brukat väl försöka att få alla deras inglar att få nummer 1 på oricon, men om de två släpps samtidigt så kommer ju To Be Free sälja så väldigt mycket mer än Ohno's singel... :P

Och, om jag minns rätt, så ska det tydligen göras en Kaibutsu-kun film också!! Jag visste inte att serien var så populär xD Men, I'm all for it.. det är mitt nya motto när det kommer till Arashi =D



Go Arashi =)


Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0