Narimiya Hiroki

(Hiiii!}(#^_^#)

Jag har inget speciallt att säga, men jag kännde för att skriva lite så.. jag bjuder nu dig på en finfin bild på en skådis som jag tycker väldigt mycket om... och SHOCK, han är inte en Johnny's! ('O')

Utan jag bjuder på en bild på Narimiya Hiroki (^_^)



Varje gång jag tänker på honom så tänker jag på honom ifrån när han spelade J i Bloody Monday... oh, jag saknar hans fina hår i första säsongen.. och jag brukar vanligtvis tycka att blont hår inte passar så bra på de skådisarna som jag gillar men på honom passar det utmärkt (^_^)

Nu ska jag bege mig till en värld där vuxna män har på sig färggranna dräkter och kallar sig själva för Rangers... xD

Kram Fia

Kommentarer
Postat av: hanna

hejsan! jag ville bara säga att jag gillar din blogg. jag älskar Narimiya Hiroki. han är grymt bra skådis och snygg. dessutom vill jag bara säga att jag är oxå stort Arashi fan därför tycker jag det är så roligt att läsa om fler som har samma intresse. :)

2010-08-09 @ 04:05:46
Postat av: Fia

Hej Hanna =)



Jag hoppas att du kommer tillbaka hit och läser det här.. jag vet inte riktigt det bästa sättet att svara på kommentarer (för jag får inte särsklit många xD) men jag tänkte att jag kunde skriva ett svar till din kommenatar här (^_^)



Jag blir jätte glad när jag läser att jag inte är den enda från Sverige som gillar Arashi och Narimiya Hiroki (^_^)



Jag hoppas att du kommer på besök hit igen :P



~Kram Fia =)

2010-08-09 @ 22:27:48
URL: http://fiaworl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0