Super Junior =)

Hör och häpna, detta är inte ett inlägg om något japanskt.. =O Nä, nu är det nämligen koreanskat som gäller.. i alla fall för nuläget xD

Nej, men ärligt talat så har jag blivit lite smått intresserad av ett koreanskt pojkband som heter Super Junior.. haha, mestadels pga en av killarna i detta.. enorma? pojkband xD Jag menar... jag tycker att Hey!Say!JUMP har lite väl många medlemar och de är 10.. super junior har 12 eller 13 st... kollade på wiki och där stog det att de var tolv men när jag räknade namnen så var det 13.. men man kan ju aldrig riktigt lita på Wikipedia (^.^')

Den killen som intresserar mig lite smått är Choi Siwon och det är nog främst pga att jag såg honom i Kdramat "Oh! My lady" (^.^)-v

Bild; Choi Siwon


musik:

Hittade just den här låten och tyckte den var bra ^^ Men kunde inte riktigt
fatta vad titeln på låten var... xD



Men nu ska jag gå och se lite mer på ett avsnitt av när Super Junior gästade på "Let's go dream team".. något roligt som jag märkte när jag väl hade börjat titta var att två killar från 2PM var med i "hemma" laget och att en annan från Super Junior tydligen också var med i "hemma" laget och därför får spela mot sina egna band medlemmar.. Och sen är det en kille från SHINee med i det laget oxå.. men av någon anledning gillar jag honom inte så extremt mycket.. har inte så mycket emot honom hellar han är helt enkelt bara.. där xD

Jaja.. men nu har jag fått skriva av mig ^^

Ha det underbart!!

Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0