Ointressant tjat xD

Hejsan svejsan xD

Jag har gjort det.. jag har äntligen gjort det.. jag har sett färdigt Tiger & Dragon och RESCUE =D
Jag kan tyvär inte säga att jag tyckte de var sådär.. jätte roliga eller att jag kommer se på de flera gånger men nu har jag äntligen sett klart dem... Tiger & Dragon hade jag sett de två första avsnitten av och SP avsnittet men igår så fick jag lite smått damp och kännde att den serien tog upp för mycket plats på min dator så då vart det att se hela serien så att jag sen kunde radera den från datorn xD Och ungefär samma sak gäller RESCUE.. men där hade jag sett de fem första avsnitten så jag hade ju egentligen sett mer än hälften :P

Men ärligt talat.. RESCUE var tråkig xD

... På tal om annat, så har jag bestämt mig för att läsa en bok som heter Norwegian Wood och jag har beställt hem den till en bokaffär och ska åka och köpa den på lördag xD Jag hoppas bara att är bra så att jag orkar läsa hela boken för jag har inte läst någonting under sommarlovet (>_<)
Jag brukar faktsikt läsa lite under sommmarlovet... och förhoppningsvis så gillar jag boken och tar mig igenom dem med nöje (^.^)

Det var allt ^^

Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0