Passar jag som "Sachiyo Fujiwara" ? xD

Hejhej alla, hoppas att ni har en bra lördag =D

Själv känner jag mig sugen på choklad men orkar inte gå och köpa det nu.. haha xD Så jag sökte runt lite på Love Song forum och hittade en länk till nått ställe som berättade vad ens namn blir japanska... Haha, jag litar ju aldrig på test som finns på nätet men jag kan väl lika gärna lägga ut svaret jag fick.. Tyckte namnet jag fick lät rätt så fint iaf xD

Här är resultatet:

My authentic japanese name is 藤原 Fujiwara (wisteria fields) 幸代 Sachiyo (generation of blessing).
Take your real japanese name generator! today!
Created with Rum and Monkey's Name Generator Generator.


Det var allt för nu.. ha en bra fortsatt dag =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0