GIFs =D

Hejsan hoppsan på er alla =D

Jag har just suttit och bläddrat igenom mina gifs som jag har på datorn och tänkte att jhag skulle visa upp de här, haha, jag har absolut inte gjort dem (jag + photoshop eller vilket annat bild-program= inte bra xD Dock så gjorde jag ju headern själv men det är det enda xD) utan jag hittade de på communityt SPAZZCRACK på livejournal.

Först är det några bilder på mina baka-boys ^_^ (haha, mitt slang för mina söta, idiotiska pojkar xD)







Och sen en liten Koyama fail xd



Och sist men definetivt inte minst har vi en bild på en mycket söt Tegoshi klädd som en ung tomtemor =D
- Haha, vem kunde tro att Tegoshi kunde bli en sån snygg tjej? *Räcker upp handen xD*





Så nu önskar jag er god kväll =D

Kram Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0