Ett inlägg om.. ingenting? V6? - Vem vet XD

Jag ska erkänna en sak.. jag gillade inte V6 så specilt mycket förut.. inte Kinki Kids heller.. och inte Arashis sånger.. sen gillade jag ju inte Kanjani8 heller.. ah, just det, jag tyckte inte heller om SMAP.. Ueda ifrån KAT-TUN klarade jag inte av heller förresten... och inte Taguchi från KAT-TUN heller men jag har kommit över allt det där (eller.. ehm, jag gillar fortfarande inte Taguchi särskilt mycket och jag har ingen anledning till det xD ) och just nu fick jag bara en väldig lust att titta på något med V6 xD

Så, jag ska just sätta mig ner och titta på V6s Voyager konsert.. och av det lilla jag har hört (ca.. 2 minuter xD) så tycker jag att det verkar riktigt bra xD

Bara så ni vet så har det jag skrev i början ingenting med just den V6 conserten som jag ska se att göra.. utan jag började bara plötsingt tänka på att jag väldigt lätt ogillar något i början men så fort jag ser eller hör något bra så börjar jag gilla det xD

Haha, som V6 t.ex... jag brukade ogilla dem förut.. jag tyckte de var "gamla" (de är inte särklit gamla men jag fick helt enkelt bara en bild för mig att de var gamla xD) och tyckte inte särskilt mycket om deras musik, just för att jag aldrig riktigt tog mig tiden att lyssna på dem ordentligt.. bara just för att den första låten jag hörde med dem inte tilltalade mig så fick jag för mig att jag helt enkelt inte gillade deras musik över huvud taget.. men som tur så har jag växt ur det där (^_^)
Fast.. om jag ska vara ärlig så är det ju faktist Miyake Kens förtjänst att jag började gillar V6.. och på såvis upptänkte de andra =)♥ Ken är fortfarande min favorit i den gruppen men nu "gillar" jag mer eller mindre alla i gruppen och tycker att deras musik är bra xD

För jag har faktist köpt deras senaste skiva och jag gillar den jätte mycket (^_^)


Ehm.. jag har ingen bild på hela V6 sparad i min dator (fail..) så en bild på Miyake Ken bjuder jag på istället.. xD (jag får se till att leta upp några vackra bilder på dem imorgon xD)

Okej.. så det här blev ett inlägg om ingenting helt enkelt? Ok, bra att veta xD

Nu ska jag iaf gå och äntligen titta på den där konserten xD Ha det underbar (^_^)

Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0