Ueda Tatsuya & Chinen Yuri ^w^

Hejsan alla xD

Just nu sitter jag och kollar på en intervju av Ueda Tatsuya från KAT-TUN.. Det är en hanamaru cafée intervju så den är inte sådär jätte kul men ändå xD Och egentligen så gillar jag inte Ueda sådär speciallt mycket för jag irriterar mig jämt på att han ser ut so en tjej... jag vet inte varför men jag gör det iaf xD

Här sätter jag in en bild där han inte ser så jätte tjejig ut men om man bara tittar på ansiktet så.. xD



Men idag var det inte bara honom som jag fick upp ögonen för utan oxå för Chinen Yuri från Hey!Say!Jump!.. Haha, jag såg roligast klippet på youtube där han skulle visa i en talkshow hur han skulle fria.. xD



Visst är han söt? xD


Nämen, vad tycker du om de här pojkarna då? xD

Kram Fia xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0