Ny bra film ^w^

Hallå xD

Jag tittade just på en ny film (ny för mig xD) som heter koizora och så här har jag nog inte gråtit på ett bra tag.. hehe, den var bara såå ledsam men som tur var så var det ingen här och tittade på mig när jag grät för det är ingen vacker syn.. xD

Filmen handlar, helt enkelt, om en tjej som blir kär i en kille.. mer än så kan jag inte riktigt säga för då förstörs själa överraskningen med filmen fast jag lovar dig att den är SKITBRA ^_^

Men... bara så ni vet så är den på japanska.. xD

Men om någon nu verkligen vill se den braiga film så finns den faktist på www.mysoju.com ... skit dålig kvalite men what ever xD

Så.. kolla in filmen här om ni inte kan få tag på den på något annat helt lagligt sätt ^_~

Men, här får ni en bild på snyggingen i filmen... oavsätt om ni vill ha det eller inte xD



Nu är det så att jag måste berätta något ytterst viktigt för er och det är att Safari på min dator dampar och det är därför jag inte har skrivit i bloggen på de senaste dagarna och nu för tiden så irriterar jag mig bara på explorer.. men nu var det slut på det viktiga meddelandet xD

Hehe, men nu ska jag nog ta och se på en annan film som heter Crows ZERO men en annan av mina sötingar, nämligen Oguri Shun ^_^

Men ha det underbart mina vänner,


Kram Fia ^_^

Kommentarer
Postat av: random

använd google chrome :) mkt snabbare, snyggare & lättare att använda. safari är typ den segaste webläsaren. och explorer är skit segt.

2009-10-26 @ 22:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0