Stand up?

Hejsan hejsan på er allihopa!

Jag sitter nu här och känner mig stolt, för jag har nämligen hunnit göra bullar och klockan är inte ens halv tre än!

Jag sitter just nu och funderar på ifall jag ska sätta på det andra avsnittet av Stand Up! där faktist ett par av mina favorit skådisar spelar, Yamashita Tomohisa, Oguri Shun och Ninomiya Kazumi (Nino gillar jag inte sådär jätte mycket men man kan ju inte förneka att han är en sjukt bra skådespelare xD)

Men, vi får se xD

Hoppas att ni har en bra söndag,

Kram Fia

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hejsan!

jag surfade runt och hitta din fina blogg.



jag måste bara säga jag älskar Jdorama. Det är roligt att hitta fler som ser på det och Stand up är en jätte bra serie med snygga killar i.. Min favo där är Yamashita Tomohisa. men annars gillar jag de andra oxå. dessutom är jag stort Arashi fan och varit det sedan jag såg hana Yori dango.

ha det bra.

2009-10-29 @ 02:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0