Lolita style (^_^)

Hej hej..

Nu var det sådär länge sedan jag skrev men nu så börjar jag knappra in lite ord på den här sidan igen xD

Idag har jag varit lite extra intresserad av de olika kläd stilarna i Japan som Gothic Lolita, Sweet Lolita och andra klädstilar. Det jag tycker är lite lustigt är att alla "coola" klädstilar som t.ex lolita stilen börjar i Japan O.o, jag menar, varför börjar man inte med sådana extrema och annorlunda klädstilar i Sverge men så kom jag få svaret: För att ingen vill stå ut!

Det är iaf så som jag ser det för visst, det finns folk som vågar ha på sig goth, punk och andra sådana stilar men dom är ju fortfarande mer "safe" att ha på sig än vad det skulle vara om någon till exempel skulle komma med en sådan här kläning på stan:



Och då menar jag att den i så fall skulle vara i full lolita-utstyrsel med vita knästrumpor, lolita skor, roset i håret, ja allt ihop. 

Men jag ska ju inte klaga på att andra inte vill se speciell ut som inte ens vågar gå ut med shorts såvida ingen annan har på sig det xD Men jag tycker ändå att folk borde försöka hitta en egen stil för då skulle det vara så mycket roligare ^w^

Men jaja, hoppas att ni har det bra, KRAM O PUSS ( ^)(^_^ )

Kram Fia

Kommentarer
Postat av: A N D R E A

haha, ball klänning!

2009-06-08 @ 17:48:22
URL: http://andreaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0