Svenska folket har ZERO musik smak!!!!

Nä nu är jag förbannad!

Jag vet att människorna i Sverige inte har världens bästa musiksmak men herregud!!! Jag trodde aldrig att den kunde vara så pass dålig att Snälla, snälla och La voix kunde komma ett och tvåa!! Det skulle ju fan Baby goodbye och Hope and Glory göra! Jävla sverige >_<

När jag fick reda på vem det va som hade vunnit så började jag dö av garv!! Jag skrattade så att jag grät!! Totally allvarigt alltså.. jag måste göra något åt sveriges musiksmak... snälla alla som röstade på snälla, snälla eller La voix som läser det här, berätta varför så att jag kan banka in lite vett i skallen på dig!! xD

Hejdå från en mycket sur Fia!

Kram Fia

Kommentarer
Postat av: Carro

Asså EMD & Måns va SÅÅÅÅ mycket bättre!!



Anti svenska folket. x_x

2009-03-14 @ 22:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0