Summering av gårdagen ^^

Hejsan världen (eller snarare sverige XD)

Sorry att jag inte skrev någonting igår men jag hade bara ingen ork xD Igår så hade jag konfirmation från klockan tio på morgonen till tre på eftermiddagen, och det var sååå tråkigt xD Typ det enda vi gör är ju att skriva på olika pappaer, göra böner och mycke annan skit.. men jag måste hålla ut det är ju faktist inte så jätte långt kvar tills vi får åka till England!!

Men efter konfan så var jag iaf tvungen att skynda hem för att jag Tina fyllde 14 år och hela våran släkt var typ där (förutom mormor men hon är ju så sjuk att hon bara är hemma hos säg eller på sjukhuset typ..) och det var faktist mycket trevligt. Vi åt och fikade och pratade om lite allt möjligt, de var allihopa glatt överaskade över hur jag hade klippt håret och bra var väl det =)

Nu så ska jag skriva in lite mer utav min saga.. ha det!

Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0