Prat xD

Hejsan, det var ett tag sen jag skrev sist..

Jag har tagit att par dagar ledigt ifrån datorn och konsentrerat mig på viktiga saker som läsning och stickning xD Nämen, jag kännde att det var bra att komma bort lite från denna underbara uppfinning, kallad dator och det har faktist gått mycket bra.. jag har hunnit läsa en bok, nästan stickat klart en bebis tröja och jag har virkat ett pennskrin.. nu lät jag kanske lite gammal men det är faktist saker som är bra att göra då och då.. xD

Idag var jag i skolan och det var väl sådär.. inte roligt men ändå inte dö trist om man säger så fast på NO-lektionen så var våran klass rätt så "uppjagad" om man kan säga så.. haha xD

SEn så åkte jag ner till stan för att kolla efter en prao plats men icke sa nicke, jag frågade i tre bok affärer och ingen kunde! Jag trodde faktist inte att det skulle vara så svårt att hitta någonstans att prao'a men jag får väl starta tanke verkstan igen och försöka komma på någonstans där jag skulle kunna prao's..

Ja.. det var lite små uppdateringar "In the world of Fia" xD

Kram Fia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0