Prat och... prat xD

Hejsan alla kompisar xD

Jag har varit väldigt (!!) osocial i ett par veckor nu och det är helt enkelt för att jag inte har haft någon större lust att skriva men jag ska faktist försöka xD

Idag så hade jag svanska prov (eller examination som min svenska lärare kallar det xD) och jag hann inte klart med alla frågor =/ Men förhoppningsvis så får jag fortsätta att skriva på det under nästa lektion och en sak som är bra att jag igår fick reda på att jag antingen kommer att få proa på "Sam Favoriten" som är en lunch resturang ner i stan, jag har aldrig varit där men jag hoppas att den är bra eller så får jag proa på universitets sjukhuset.. på öron avdelningen xD

Men det är ändå rätt så bra platser, för jag mest glad att jag inte behöver proa på tekniska verken eller på blomster handeln i stan xD

Nu har jag skrivit lite.. hoppas att ni får det bra ^^

Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0