Twilight bilder ^^

Hejsan på er alla xD

Nu sitter jag här och skriver på världens segaste dator men i alla fall... Jag hade lust att titta på lite twilight bilder så jag hittade en sida som hade rätt så fina bilder och jag tänkte sätta ut några utav bilderna här ^^ (om ni inte redan märkt det så är jag LITE utav en twilight-nörd :P)

På första bilden så är det skådisarna som spelar Edward, Bella och Emmet.. (Jag tror Emmet stavas så.. xD)



Alltså den bilden är bara så snygg!! Och Robert ser till och med snyggare ut än vad han brukar ^^ Det är något konstigt med honom för ju mer man ser honom desto snyggare tycker man att hahn är.. är det någon som håller med? xD


Sen så hittade jag en lite små rolig bilden också... vad tycker ni om den? xD




Haha, det var alla bilder jag tänker sätt ut nu.. om ni vill se fler så borde ni fortsätta kolla in mina inlägg ;P

Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0