Trasig >_<

Hejhej...

Nu är jag på lite sådär dåligt humör för nu har min kära lilla dator verkligen gått sönder och det går inte att få igång den >_<  Men jag är iaf glad åt att jag har hunnit flytta över alla mina viktiga filer och sådan till min externa hårddisk så jag har inte förlorat något iaf, men det är ju ändå jävligt trpkigt att den var tvungen att gå sönder nu så jag får vänta på att pappa kan komma på vad han kan göra åt det och så får jag väl låna mammas dator så länge...

Men nu ska ni iaf få lite gladare nyheter: Jag har bara två vanliga skoldagar kvar!!! ^w^

Men jag känner ändå att det kommer vara jobbigt att behöva sluta i åttan för när nästa termin börjar så kommer jag att gå i nian med nationella proven, avslutnings betyg och all sådan skit men det är ju något som händer alla som går i skolan så jag får väl bara se till att göra mitt bästa ^^

Det var allt som jag hade att säga för idag men ha det bra och sleep well ^_^

Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0