Sterling Knight och Lucas Till

Hej igen xD

Jag vet att jag nyss skrev ett inlägg hit men jag måste bara berätta om två söta ny skådisar som jag har hitta xD Eller hittat och hittat.. har lagt märke till kanske jag ska skriva istället xD

En heter iaf Sterling Knight och just nu så spellar han en roll i en serie på disney channel som heter "Sonny With a Chance" men han spelar oxå i filmen 17 again där han spelar huvudrollens son.. jag har ju inte sätt den än men jag vill xD

Här är en bild på honom:





Den andra skådisen heter Lucas Till och han spelar i "Hannah Montana: The movie" som killen som huvudpersonen blir kär i.. Han har inte gjort så många andra roller men han ska iaf spela in en film 2009 som heter "The Spy Next Door" och i den så ska det spela ännu en annan otroligt duktig skådis nämligen Jackie Chan.

Här sätter jag iaf in en bild på Lucas Till:




Men kanske märker vilka slags killar jag tycker är snygga och söta men det är inget jag kan göra någonting åt.. xD 

Tycker du att de är snygga/söta eller är de helt enklet inte din typ?

Kram Fia

Kommentarer
Postat av: charlina och elisabeth

ja tycker dom är söta :D

2009-06-08 @ 19:04:24
URL: http://blackywhite.blogg.se/
Postat av: charlina och elisabeth

ja tycker dom är söta :D

2009-06-08 @ 19:04:24
URL: http://blackywhite.blogg.se/
Postat av: P R I M M S

jag tycker dem är halvsöta och halvsnygga :)

2009-06-08 @ 20:22:30
URL: http://primms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0