6:e Juni - Nationaldagen?

Hallå alla glada och ledsna människor!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på men jag känner bara inte för att fira national dagen, jag tycker att det känns som att Sverige bara vill härma Norge genom att fira nationaldagen så jag tycker inte att det känns så speciellt, förresten varför firar man det den 6:e juni? Jag kommer inte ihåg att något speciellt har hänt just då i den svenska historien.. men iaf xD

En bra sak är iaf att det är fint väder idag ^w^ Jag hoppas att det kan vara så här fint väder och ännu finare under hela sommarn men framför allt så hoppas jag att det är bra väder på torsdag för då får jag sommar lov (^_^) Och efter att jag har fått höra några sjunga, rektorn prata och jag har fått mitt betyg kuvert så ska jag, min syrra, min pappa och min mamma åka ut och äta på en kina resturang för att fira.. det är typ som våran egna tradition att vi går ut och äter på skolavslutningen ^^

Jag kanske skriver något mer lite senare men ha det bra idag ^w^

Kram Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0