My girl, ett bra drama ^_^

Hejsan svejsan alla bananer där ute xD

Jag hade bara tänkt berätta för er att jag nu har sett färdigt ännu ett riktigt bra drama, och det är "My Girl". Det har ett riktigt bra cast men som vanligt så tycker jag mest om den där stackars killen som inte får tjejen som han så gärna vill ha för att hon gillar någon annan men han står ändå vid hennes sida bara för att göra henne lycklig xD haha, så i den här serien var det iaf Jung Woo som jag fastnade för och han spelas av en kille med namnet Lee Joon Ki ^_^

Här en bild på de som spelar de stora rollerna iaf ^_~



Ifrån höger är det Jo Kye Hyung som spelar Ahn Jin Kyu, Hwang Bo Ra som spelar Ahn Jin Shim, Lee Dong Wook som spelar Seol Gong Chan, Lee Da Hae som spelar Joo Yoo Rin, Lee Joon Ki som spelar Seo Jung Woo ( <3 ) och Park Si Yeon som spelar Kim Seo Hyun ^_^

Och sen så sätter jag även in en bild på Lee Joon Ki xD



Hehe, det var allt för mig, hoppas att ni har haft en underbar fredag ^_~

Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0