Paris och EU-moppe ^w^

Hejsan hejsan.. =)

Idag är sista dagen jag kommer skriva innan jag åker iväg till Paris imorgon =D Jag kommer hem sent på fredag för även om flygplanet inte kommer så pass sent (vilket jag faktiskt inte vet om det kommer att göra xD) så måste jag åka hem från Stockholm när vi väl har landat så jag tror att det kommer vara en lång dag.. men jag ser ändå fram emot det, inte själva åka hem biten, utan hela åka bort delen xD Nu när jag är där ska jag göra det jag har velat göra under en rätt så lång tid, gå på Norte Dame, åka upp i Eiffeltornet, gå och kolla på Louvren, kolla in de exclusiva märken som inte finns i Sverige (ännu mindre i Linköping) och kolla in en massa andra saker xD Jag har också¨bestämt mig för att jag ska köpa en hatt när jag är där, om det blir  så eller inte vet jag inte men jag kan ju hoppas på att jag hittar något snyggt xD

I förra inlägget skrev jag om att jag hade hittat en klänning på Cubus och i förrgår så åkte jag iväg till Ikano men en kompis och hittade klänningen och inte bara var den sjukt snygg och skön, de hade också sänkt priset med 200 kronor så jag behövde bara betala 199:- ^^

Idag är inte bara sista dagen jag är hemma innan det är dags att åka uitan idag var jag även på en moppe kurs och jag klarade den =D Det var första gången jag körde moppe på riktigt och jag klarade kör-delen, det gjorde iofs alla som var med på kursen men det spelar ingen roll xD Jag hade lite problem i början (eller jag hade väl problem nästan hela tiden men iaf xD) men jag klarade iaf banan utan att skada mig själv eller någon annan och det efter att jag till och med hade skjutsat någon på moppen =D Jag tyckte nästan det var enklare att köra när man skjutsade någon för då kunde man gasa lite mer än man kunde när skulle åka ensam.. och det är verkligen mycket lättare att köra snabbt än långsamt.. xD

På den skriftliga delen så fick jag 24 rätt av 25 så jag är räyy nöjde, det hade ju varit bättre om jag hade fått alla rätt men man kan ju inte få allt.. xD Och ett annat plus förutom att jag klarde kursen och får köra EU-moppe var det att det fanns rätt så många snygga killar där... haha xD

Nu är det ju bara synd att jag inte har någon moppe att köra på när jag väl har fått de5t där jäkla körkortet.. haha, får väl kolla efter en billig begagnad om jag verkligen får lust att skaffa en.. xD

Nu hade jag tänkt sluta skriva, men ha det bra och vi får se om jag skriver något under tiden jag är i Paris men den chansen är nog inte så stor.. xD

Kram Fia ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0