Färdigt, kolla in resultatet ^w^

Hejsan hejsan på er alla!

Hoppas att ni har haft en bra lördag än så länge.. det är lördag va? Haha, jag är ärligt talat inte så jätte säker för det är ju som vanligt att när man får sommarlov så glömmer man helt och hållet bort vilken dag och vilket datum det är.. men det är väl så det ska vara ^_^

Men nu har jag i alla fall fixat klart naglarna och jag är ganska glad över resultatet =D

Jag sätter in lite bildet så ni får se vilket jobb det var xD =P


1) Filade och såg till att lösnaglarna passar på mina egnanaglar.



2) Målade naglarna i en "grundfärg".



3) Målade dit "mönster" med en annan färg, här blev det svart ^^



4) Satte dit några nail stickers, efter som att de är till mig blev det såklart med dödskallar =P



5) "Blingade" naglarna med lite kristaller som är gjorda för naglar =P



Punkt 6 blir ju att sätta dit dem på fingrarna men det tänker jag inte göra nu, för jag ska spara de till nått "speciellt" tillfälle xD


Haha, det var det jag hade att skriva nu, hoppas att ni har det bra, ^w^

Kram Fia

Kommentarer
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

svara gärna på frågan i min blogg!

kram från mig, http://esth.blogg.se

2009-07-25 @ 18:31:15
URL: http://esth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0