Naglar =P

Good evening everyone ^_^

Jag skrev i det förrs inlägger att jag letade efter lösnaglar men jag hittade inga online så jag och min mamma åkte iväg till Ikano och köpte lösnaglar där istället men det vart oxå några fler saker åt naglarna, ett lim till naglarna för typ 30:-, en naglerfil som "polerar" nageln och så och sist men inte mins så fick jag lite nail art stickers med dödskallar och krusifix och sådant =P Naglarna, som de ser ut nu, är lila och svarta med en dödslalle på en tummen och ett krusifix på en utav naglarna på den andra handen. Jag har tagit kort under tiden som jag gjorde den men de tänker jag sätta in först när jag har gjort de klara :P

Imorgon så hoppas jag på att jag kan komma iväg och köpa lite pärlor eller kristaller att limma fast på naglarna så att de blir riktigt "bling bling" xD

Nu så ska jag kolla lite på Veronica Mars och sedan så kanske det blir lite anime eller en annan serie.. hoppas att ni har det bra,

Kram Fia



Kommentarer
Postat av: pelle

Ikano? är inte det en bank? :P

2009-07-25 @ 12:49:29
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0