Martin Timell och Shining Inheritance

Hej alla xD

Haha, jag hittade det här klippet och ni måste bara se.. xD




Haha, jag tyckte inte det han sa var så jävla kul men Timells skratt.. asså jag säger bara skit kul.. xD

Jag har förresten hittat ett nytt drama som heter "Shining Inheritance" och är ett K-drama (ett koreanskt drama) som är skit bra xD Nu så Har ju inte hela säsongen visats än så det är fortfarande fyra avsnitt kvar som jag måste se, men det är iaf skit kul så ni borde kolla in det på: www.mysoju.com/shining-inheritance/

Här är en bild på hela Shinging Inheritance-gänget:



Fron vänster så är det Bae Soo Bin som spelar Park Jun Se, Han Hyo Joo som spelar Go Eun Sung, Moon Chae Won som spelar Yoo Seung Mi och Lee Seung Ki som spelar Sun Woo Hwan ^_^

Jag gillar alla de där skådisarna (förutom Moon Chae Won som spelar värsta bitchen i serien så jag gillar henne
inte bara, men hon är säkert en bra skådis iaf.. xD) Men den snyggast är nog Bae Soo Bin så jag sätter in en 
extra bild på honom.. xD




Hehe, det var allt mina vänner.. ha det bra och se på MYCKT drama.. haha xD

Kram FIa

Kommentarer
Postat av: Kinga

Hejsan!

För det första, ja, detta är nog någon sorts reklamgrej.

Hoppas du läser ändå!

Jag såg nämligen på twilighttwilight.blogg.se att du tycker om Twilight, därför tänkte jag att

du kanske vill spana in våran hemsida, www.thetwilightsaga.se, där vi skriver om allt

som rör twilight och skådespelarna.



Vi är många, och uppdaterar ofta, har alltid pinfärska nyheter, och just nu så ligger vi på tredje plats i Sverige i Twilightkategorin.

Vi har för närvarande en tävling, där vi söker ännu en medarbetare!

Kolla in oss!

2009-07-16 @ 22:20:47
URL: http://www.thetwilightsaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0