"Hjälpte" pappa och äckliga småkryp xD

Halloj på alla sjömän och landkrabbor där ute ^_^

Idag vaknade jag vid tjugo över ett, på dagen alltså och det är faktist rellativt tidigt för mig så jag har hunnit göra mer än vad jag brukar xD Haha, jag och mamma följde med ut till pappas hus och så "hjälpte" jag till, hehe, det betyder att medans de gick runt och släpade stora, tunga och äckliga träd bitar in och ut ur bilen så satt jag och höll i kopplet till hunden som låg och sov xD



Men hursom så hade jg aldrig tänkt röra de där träd bitarna för det bara kryllade av äckliga gråsuggor, myror och andra ytterst obehagliga smådjur xD Jag brukade inte tycka SÅ illa om små djur som jag gör nu menmen.. xD 

Jag klarade av det tack vara att jag tog med mig min ipod så jag satt och lyssnade på sjukt bra musik ^^ Idag hade jag iaf tänkt försöka att inte sitta så länge framför dator så jag har satt ett 3-timmars-maximim för idag så vi får väl se hur det går.. =P 

Förresten så kan det hända att jag inte skriver någonting imorgon för jag, mamma, pappa, Tina och Tinas kompis Molly ska åka iväg till Grönalund ^_^ Men om jag hinner så ska jag försöka att skriva lite när jag kommer hem och om jag har varit duktig så har jag även tagit ett par bilder :P

Hoppas att ni har en bra sommar,

Kram Fia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0