200 Pounds Beauty och Kim Ah-Jung

Hejsan alla små barn där ute =D

Idag har varit en riktigt trist dag för jag ville åka ut och kolla in en klänning på Cubus inför min resa till Paris men den jag ville åka med kan jag inte få tag på.. och det är lite irriterande

Men just nu sitter jag här iaf och känner att jag vill se filmen "200 pounds beauty" som är en koreansk som verkar helt okej xD Jag vet att den finns att se på http://www.mysoju.com/ men där är den ju i så dålig kvalité och jag skulle bara sitte och spola fram så jag får väl fixa det på ett annat sätt





Hon som spelar huvudrollen i den här filmen heter Kim Ah-Jung och förutom att hon skådespelar så  har hon även sjungit en koreansk version av 80' tals sången Maria, den finns på youtube, så jag sätter in den här =D




Det var allt jag ville babbla om nu, men jag hoppas att ni kommer sova sött ^_^

Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0