Summering av 16/2-09 xD

Jag måste säga att dagen vart mycker bättre än det var planerat xD Här kommer iaf en summering av vad som hände på dagen ^^

Det började med att jag pratade med Sandra och Carro på msn och då bestämde vi oss för att åka ut till ikano för att vi behövde en massa saker och för att vi var extremt uttråkade xD (Vi köpte ju inget som vi skulle ha men iaf) Sen så tog vi bussen upp till resecentrum för att sedan åka buss nr. 10 till Ikano. Där kollade vi runt i affärerna och åt lite god mat på feferoni (Linköpings godaste resturang) och sedan så kollade vi runt lite mer. Jag köpte en skit fin tröja på Gina tricot för 99 kr, snygg va? ^^



Sen så följde jag med hem till Carro för att spela GH world tour, det gick kanske inte så jätte bra för mig men jag klarade det ju iaf (A) Sen så var det skratt och musik som gällde och sen så var det dags att åka hem till mig för dagen, är ju en ny dag imorgon xD Så nu sitter jag här =)

Det var min dag det.. hur var er?

Kram Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0