Blandade tankar..

God morgon ^^

Jag vaknade vid sådär 6 tiden och jag var jätte pigg, kunde absolut inte somna om så det var lika bra att gå upp. Började med att gå upp och satte in mina linser och tvättade ansiktet och så satte jag mig och tittade lite på parlamentet men det vart alldeles för långtråkigt så då bestämde jag mig för att gå ut på en promenad och så var det bara att ge sig av ut i snön. En timme ute i snön var iskallt men skönt var det. När jag kom in gick jag och åt lite god frukost, mums ^^

Om några timmar ska jag få skjuts ut till ikano för jag måste köpa en ny foundation, jag använder maybeline's Dream matte mousse och jag tycker den fungerar bra. Jag tror att jag såg att den kostade 90:- på Åhléns annars så får jag gå och köpa den för 120:- på Kicks.



Förresten så såg jag på melodifestivalen, den bästa låten var "Baby goodbye" med E.M.D. och den näst bästa tycker jag var "Queen" med Velvet, synd bara att hon inte ens gick vidare till andra chansen men sen så går ju aldrig de låtarna jag gillar vidare till finalen men vad kan man göra. E.M.D.s låt tycker jag är den bästa låten hittils i melodifestivalen men sen så får vi ju se hur det går i nästa stad de kommer till, det kanske kommer någon ännu bättre där, vem vet? ^^

Men det var allt för mig för stunden, ha det bra och så kanske jag skriver någonting senare =)

Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0