Melodifestivalen

Idag så är det melodifestivalen igen, och idag så har jag inte så höga förhoppningar på de artister som ska vara med förutom Måns Zelmerlöw för hans låtar brukar ju vara bra och jag tycker ärligt att Cara Mia borde ha vunnit 2007 så nu får vi väl hoppas på att det är en lika bra låt i år som kan ta Sverige med storm.

De artister som ska vara med i dag är Lili & Susie (har jag aldrig hört talas om), Lasse Lindh och Bandet (har jag aldrig hört någon låt av), Jennifer Brown (vem är det?), H.E.A.T (vet inte vilka de är heller xD), Markoolio, Amy Diamond, Cookies n Beans (I've never heard of them.. xD) och Måns Zelmerlöw... Jag låter uppräkningen tala för sig själv xD

Kram Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0