Justin Hartley och tv

Är det någon mer än jag som gillar att titta på serien Smallville? Om ni gör det så vet ni kanske att Tom Welling spelar Clark Kent men den som jag har fått upp ögonen för är han som spelar Oliver Queen, Justin Hartley.



Han har spelat i en annan serie, Passions, men det är en sådan serie som jag inte tycker om, en serie i stil med Beverly Hills och Våra bästa år. Sådana serier klara jag bara inte av, It gives me the chills XD

Igår började de visa en ny tv-serie på kanal 3 som verkade rätt så bra, jag har ju bara sätt ett avsnitt än så länge och serien var The Mentalist så bara ett tips, kolla in den ^^

Det var nog allt för nu..

Kram Fia



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0