Idag ^^

God dag allihopa =)

Jag har försökt att vänja mig med den nya frisyren, det går sakta med säkert. Det som känns konstigast är ju att det är så lite hår kvar men jag tycker att det ser snyggare ut än det gjorde förut ^^ Idag så ska jag tona håret mörk rött så då ska jag bli ännu mer olik mig själv xD

Annars så finns det inte så mycket mer jag ska göra idag.. tråka framför datorn och jag borde ju egentligen skriva lite på min saga (arbetet i svenskan är att skriva en saga) men jag orkar inte och jag kommer verkligen inte in i stämningen.. Sen så borde jag sticka lite på min bebis tröja som jag håller på att göra i syslöjden men det går ju inge bra för mig, utan jag måste ju bara börja om igen xD

Men om någon har nått råd om hur man kommer in i stämningen för att skriva så kan ni ju tipsa mig ^^

Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0