Fredag, fredag, fredag! =)

Hejsan alla, äntligen fredag =D

Ja, som sagt är det fredag idag och den har väl gått rätt bra än så länge i alla fall förutom att jag halkade på lite lera när jag var ute med min hund och att byxorna vart kladdiga på högra knät xD

Skolan var lugn förutom på NO'n när folk hade varit tillräckligt tysta för dagen xD Man jaja, jag antar att det ska vara så =P

Imorgon så ska jag försöka att ta mig ut till skivlagret för att kolla om jag kan proa där så håll tummarna för mig för om jag inte kan proa där så har jag ingen aning om var jag ska va men jag skulle nog föredar att proa på typ en advokat firma iatället för i typ en mataffär xD

Ha det mina änglar xD

Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0