Ikebukuro West Gate Park (IWGP)

hellooo ^^

Jag har egentligen inget speciallt intressant att säga utan jag hade faktiskt bara tänkt skriva ett inlägg där det står att jag verkligen rekomenderar ett drama med namner: IWGP (Ikebukuro West Gate Park)!!

Huvudrollen spelas an Nagase Tomoya från TOKIO, haha i verkligheten så verkar han inte vara den skarpaste kniven direkt men jag gillade verkligen hur han spelade rollen i IWGP =) Det här var faktist mitt första drama där han spelar så jag känner min ärligt talat skit glad att jag verkligen valde att se på det, även fasten att jag knappt fick någon sömn i natt för att jag var så fast i dramat... xD

Haha, nu när jag väl har börjat på att babbla om en skådis så kan jag väl lika gärna sätta in en bild på honom, eller vad säger ni? xD



Just nu sitter jag och väntar på att special avsnittet ska bli färdigt och så sitter jag och letar efter andra draman med Nagase, haha, och jag hittar faktist rätt så många som verkar helt okej ^_^

----

Haha, jag är allt bra konstig va? Haha, nyss kom jag på att det vet en annan skådis i IWGP som jag ville se efter om han hade gjort något annat bra, skådisen var Kobozuka Yosuke, och så visade det sig att jag redan har kollat upp om honom efter att jag såg serien Long Love Letter som han faktiskt spelade huvudrollen i... >_<'

Det är synd att han inte har spelat i ett drama sen 02' eller nått men ändå ^_^

haha, jag sätter in en bild på honom också bara för sakens skulle xD




Såå.. nu har jag stört så det räcker, ha det bra!

Kram Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0